=)

Ja, Jessica har ju vatt hemma. Det var väldigt kul att träffa henne igen! Det var kul att träffa Emelie också.. Var ju ett tag sen sist det också. Men ni som läser vet ju redan vad vi hittade på med, läs Jessicas blogg annars =) Det var roligare än jag trodde på bar á bar så det var ju också ett plus.

När jag sagt hejdå till Jessica i söndagseftermiddag så körde jag hem till pappa och samlade ihop korv och senap och sånt. Sen gick jag genom skogen till hans torp. Pappa och Daniel höll på att riva ner taket där. Det var väldigt skönt i solen och jag gjorde en liten eldstad och försökte sätta eld. Jag är ganska kass på att elda, eller kanske lat.. Det går liksom inte att sätta eld på stora pinnar direkt, det borde jag ha lärt mig vid det här laget. Men vi fick grillat korv till slut iaf. Plockade vitsippor också =)
På kvällen körde jag och hämtade Tony hos hans pappa, stannade en stund och pratade/försökte hålla mig vaken i soffan.
Igår ville Tony ha smörgåstårta, så vi gjorde en. Den blev faktiskt himla god =) Jag tvingade honom att se Titanic, halva åtminstone. Den är bra...
Idag har Jonatan och jag kommit fram till att vi nog ska skriva om dans och invandrarbarn i b-uppsatsen. Får väl se hur det blir.


"Carina låt oss vandra natten vidare, dansa nakna tillsammans i en vattenspridare."
och Daniel också..Pappa river taketimage4

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ah vad härligt! Saknar dig redan, saklart.. Puss!

2008-04-22 @ 20:41:25
URL: http://nogg.se/jesssica
Postat av: Idaho

Kombinationen dans och invandrarbarn? Eller vad?
Tråkigt jag missade allt i lördags. Vi får ses en annan dag.
Har fått papper till Nalle Muffs, förresten. Vet du vad som händer där nuförtiden?
Pussar!

2008-04-22 @ 21:42:11
URL: http://medketchuptack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0