Ska vi plocka körsbär i min trädgård?

Nä. Det ska vi inte.
Jag skäms över att säga det; men jag har börjat spela WoW.. Ni vet World of Warcraft. Tonys fel. Fast det är rätt kul emellanåt, synd att jag har så dålig självdisciplin att jag inte får nåt vettigt gjort i övrigt. Det börjar bli väldigt mycket i skolan och vi ska snart ut på praktik. Ska träffa handledaren imorgon, just det.. måste skriva ett brev till eleverna.. Fixar det sen.
I onsdags fick jag en avi från posten om att jag hade ett paket att hämta på kvantum. Jaja, hm-kläderna, tänkte jag. Men så fick jag ett jättelitet paket, jag bara Jaha. Men sen kom jag på att jag skulle få en present av Tony så då var det lite spännande att öppna. Det var en parfym =)
I torsdags var jag och lyssnade på en tjej som gjort sin vfu (verksamhetsförlagd utbildning, praktik) i Indien... Intressant. Jag har tänkt ganska länge att jag ska till Indien igen ju så det passade bra att hon hade varit där. Det hade varit hårt och hon tänkte åka hem många gånger.. Men hon stannade sina 12 veckor och tyckte att det var fantastiskt. Här är en lärare på skolan som håller i vfu i utlandet och också har kontakter i Indien, snacka om tur. Det är det enda landet som ligger så långt bort som de har bra kontakter i. Jag hade tänkt åka om ett år, men jag ska se om det funkar med resten av kurserna jag vill läsa.. Annars får jag resa till hösten. Jag hoppas bara det blir av.
I fredags var jag och Tony hos Anders och Frida. Vi kollade på Let´s dance och lite sånt..
I lördags var det jättefin väder så Tony bestämde att vi skulle göra grillspett. Hans bror fick iofs göra dem, men det blev väldigt gott =) Lite sommarkänsla nästan. Vi var och simmade också, Tony lyckades tvinga med mig eftersom han var tvungen att få ett intyg påskrivet till sin ev. utbildning. Jag hade träningsvärk i 2 dagar.
På kvällen var vi på Lasse Holmsfest.. Konstigt tema, men ganska kul.. Lite Sjöbofolk och lite Tomelillafolk. Kim, Lars, Björn, Balder, Emelie och Matilda var där typ 2 timmar, det var kul! Längesen jag pratade med Lars..
Nä, nu ska jag se på Lost..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Och nästa inlägg kommer när? Kärlek!

2008-03-14 @ 21:13:35
URL: http://nogg.se/jesssica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0