Jag kan ju försöka iaf..

...att skriva blogg. Det kan ju finnas de som vill veta vad som händer i mitt liv, dessutom är det kul att skriva av sig och berätta om allt onödigt.
Jag kan väl börja med helgen och går antagligen inte längre tillbaka än så.
I fredags skulle jag med stadsbussen ner till stationen. Den första bussen körde förbi och vinkade bakåt.. Lite irritation, men jag tänkte att det kommer väl en till ganska snart eftersom den första inte var full. Den andra bussen kom efter en kvart och då var där ganska många arga människor som antog att de skulle missa sitt tåg eller sin buss. Stackars chauffören, det var ju inte hans fel. Dessutom var det inte hans fel att alla trafikljus var avstängda så det tog dubbelt så lång tid att köra.. Jag kom 6 minuter för sent till min buss. Störigt. Men pappa hämtade mig ändå i Hörby lite senare. Han berättade det tråkiga som hänt och jag kan inte förstå varför människor måste ta livet av sig. Fick iaf pratat med Jessica senare på kvällen och det var skönt. Och roligt. Vi kom fram till att vi blivit vuxna, vet inte riktigt när det hände..
I lördags åkte jag till Tony. Vid 6-tiden kom JP, Laura, Ante och Jannike och vi förfestade lite innan bowlingen. Det var kul att bowla även om killarna vann. Vi åt på Roma och sen gick vi till Tomelillas (enda?) bar.. Celtic-baren. Väääldigt liten, men ganska mysig. Vi turades om att sitta på den enda stolen som var ledig. Det var rätt kul och ingen blev full och jobbig.
Igår gjorde vi inte så mycket mer än att vi gick en runda och umgicks med Tonys kompis Dennis. Och jag smorde in sätena i Tonys bil med läderbalsam eller nåt.. Jag slapp iaf tvätta bilen..
Idag måste jag skriva arbetet som skulle lämnats in i fredags.. Hoppas jag slipper rest-uppgift. Imorgon börjar en ny termin, AU2.. Blir säkert bra.
Puss


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är ju riktigt vuxet med läderbalsam! Bra jobbat Tony! :) Jag ser framemot detta och har lagt till dig överst i favoritlistan! Saknar dig! PusS!

2008-01-21 @ 19:18:37
URL: http://nogg.se/jesssica
Postat av: Idaho

Äntligen! Så jag kan ha koll på dig och Kristianstad också! Vadå, är ni nu vuxna? Också lämnar ni mig där någonstans mitt emellan?! Hävdar ju dock själv att jag är vuxen. Ju fler gånger man säger det, desto trovärdigare låter det. Saknar dig, pussar!

2008-01-23 @ 17:03:27
URL: http://medketchuptack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0