Hej

Det är sjukt vad fort en vecka går.. Vardagar alltså. Helgen ska vi väl inte prata om. Och så lite man hinner med.. det är också lite skrämmande. Nä men lite har jag gjort iaf. Har jobbat lite med uppsatsen, fast inte så mycket. Den ska lämnas in snart..
Har solat också lite, fast man blir ju så himla varm.. Men det är fint med lite färg i ansiktet. Det är egentligen perfekt studentväder, hade inte velat gå på kyrkogården i denna värmen. Stackars Tony däremot fick leka kravallpolis.. =)
Precis när jag skrev det så ser jag att han kommer utanför.. Så typiskt honom att komma oanmäld =)

Så, nu är det måndag. Jag skrev det som står här ovanför i fredags.
I torsdags så var jag och kollade på Småstjärnorna med Marie. Hon jobbar på skolan i Everöd och skulle hjälpa juryn så jag tänkte att det kunde ju vara trevligt att följa med. Dessutom skulle Tonys ena syster uppträda. Jag satte mig vid Tonys pappa och Challe och hennes syster och alla barnen.. Som inte satt vid bordet iofs, men kom och hämtade godis emellanåt. Innan det började så spelade de lite bakgrundsmusik. De spelade Wannebe med Spice Girls, jag bara "Åh, den låten mimade vi till för 10 år sedan". Sen såg jag 5 tjejer som påminde aningen mycket om Spice Girls. Det visade sig såklart att de skulle göra Wannebe lite senare.. Det var väl typ 10 år sen vi gjorde det? Lite nostalgi.. Annars var där några Amy Diamond och några Linda Bengtzing. De var duktiga iaf!
Hmm i fredags grillade jag och Tony med Linda och Johan. Det var gott.. 
I lördags åkte vi till Tomelilla, spelade lite badminton och kastade freespe (?). Halv 3 åkte Tony med Anders, Frida och Ante och fiskade. Jag tog tåget till Ystad lite senare och väntade på att Emelie skulle komma. Jag gick till Ica Supermarket (barfota, pga skoskav) och handlade lite mat och sen kom Emelie och vi åkte ut till Lars i Sandskogen. Där grillade vi tillsammans med Kim, Emil, Johan, Anna, Andreas, Marcus, Ola mfl. Det var skoj. Sen gick vi ut till vägen och kollade på cruising-bilarna. Det var väl också ganska skoj. Killarna skrek "Åk hem med er!" till vissa och Jonny såg rolig ut i sin hjälm
på moppen =)
 image5
Emelie och jag åkte hem vid halv 10 och jag väntade lite på Tony. Sen åkte vi till Anders och Frida och kollade på film eftersom vi inte hade någon nyckel.. Vid halv 2 gick vi hem och väntade på Andreas som hade nyckel.
Igår var vi på stranden med Ante, JP, Laura och Viggo. På eftermiddagen slöade jag mest.
Nu måste jag skriva nåt annat, vettigt.
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Idaho

Halv tio har vi inte ens stängt köket, så inte en chans att jag hade kunnat komma.. Kanske en annan gång. Ha det så bra, puss!

2008-05-12 @ 16:35:00
URL: http://medketchuptack.blogg.se
Postat av: Jessica

Din blogg är vettig nog! Är du ledig för msn pa torsdag klockan 20 kanske? Jag ringer gärna, men det hade varit sa smidigt att snacka med er bada tva pa samma gang.. Kul att tiden gar fort för nan.. :S PUSS!

2008-05-13 @ 19:18:30
URL: http://nogg.se/jesssica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0