Min cykel!

Min cykel är borta! Och jag vet vem som har tagit den.. Det är nämligen såhär att fastighetsskötarna/förvaltarna eller nåt, satte upp en lapp för ett tag sen att de skulle rensa bort alla cyklar som inte var märkta med namn idag. Så jag tänkte jaja, det är lugnt och gjorde det i morse.. Det var i sista stund för sen såg jag att de redan börjat köra runt med en gallervagn och lasta på cyklar. Jag var lite orolig för att de inte skulle se min märkning eftersom jag satt lappen undertill på ramen, men jag trodde att de skulle kolla ganska noga innan de körde iväg med dem. Tydligen inte. För när jag kollade i cykelhuset nu så fanns den inte där.. Nähä liksom. Men så länge de inte har kört och skrotat dem så är det väl lugnt.. För jag har ju fortfarande märkt den. Mest lite störigt att behöva ringa och höra var den är och hämta den och så..  Kanske kan få en annan cykel istället.. Jag gillar inte den jag har.

Igår var det ledarmöte.. i 3 timmar. Lite drygt när alla ska babbla om allting jättelänge. Det var nästan bättre innan när vi inte var så många på mötena. Nu var vi liksom 10 st. Men vi fick ju bestämt vad vi skulle. Hoppas bara det blir bra hajkväder till helgen.

Var och intervjuade lärare, danspedagog och elever igår till uppsatsen. Det var intressant och lite givande iaf. Drygt nu att lyssna igenom dem.. Vi spelade in dem på band. Vi måste inte skriva ner allt som sas men det är lättare sen när vi jobbar vidare. Så jag har skrivit en hittills, på 3 sidor. Dumt att de snackar så mycket. Inte barnen då, de var ganska tysta..

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas allt ordnar sig med cykeln. Ikväll klockan atta kanske vi kan prata da? Jag har meddelat Emelie! Jag tycker du är jättebra som engagerar dig och star ut med scouterna. Respect. Puss!

2008-05-15 @ 10:13:48
URL: http://nogg.se/jesssica
Postat av: Idaho

Det tycker jag ocksa! Puss!

2008-05-16 @ 13:18:41
URL: http://medketchuptack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0