Valborg

Jag åkte till Tony i onsdagseftermiddag, joinade Emil och Ante och slappade lite i soffan innan fler kom dit, bl a JP och Teo. Tony körde och hämtade 2 tjejer. Den ena visade det sig var vän till Ida och hennes familj sen förr, hon hette Jenny och bodde i Hörby. Hon blev ganska populär bland singelpojkarna (Rickard, Emil och Teo) =) Inte så konstigt, hon var 18 och väldigt söt. Men det är alltid kul att se när andra försöker ragga =) Emil och Emely har gjort slut btw, hade ett ganska långt halvseriöst samtal med honom om lite allt möjligt. Den andra tjejen var 21 och kom från Anderslöv.. Jag bara: "Jaha, då känner du kanske Elvira och Viktoria?" Hon: "Ja, vi gick på scouterna ihop." Vi kom fram till att vi bott tillsammans på Eko 2000 =) Maria heter hon.. Någon som minns? Ja det var lite kul, trevlig tjej också, som Tony gjort lumpen med. Annars var det grillning, fest och brännboll som gällde. Jag suger verkligen på brännboll.. Men jag var iaf med! FA däckade i soffan vid 11 kanske.. Björn och Rickard målade honom i ansiktet. Hur gamla är vi nu igen? Fast han ska ju nästan ha det.
I torsdags spelade FA, Tony och Andreas + några av hans vänner Wii hela dagen.. Mario Kart. Det är iofs ganska kul =)
I fredags var jag och Tony i Ystad och åt thai-buffé. På kvällen åt vi tacobuffé på Stora hotellet med Mona och Thomas. Sen var vi hos Anders och Frida en stund..
Igår var Tony och krigade med paintbollar mellan 12 och 22 typ. Så jag fick va utan honom i Tomelilla. Tänkte först åka hem, men sen visste jag inte om Johan skulle ha fest eller inte i Ystad så jag stannade. Fick skrivit lite till uppsatsen och läste i solen =) Kändes lite konstigt att ligga och vila på Tonys rum när hans bror med vänner satt och spelade Mario Kart där..
Nu är han iväg igen och spelar och jag ska snart repa.. Första gången sen somras, får väl se hur det går. Såg förresten en bild på Tila (Paul och Maries flicka) i tidningen igår. Hon har jättemycket mörkt hår och är söt =)
Men ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Idaho

Synd jag missade brännbollen!
Vad gör du i helgen?
Pussar!

2008-05-05 @ 13:25:09
URL: http://medketchuptack.blogg.se
Postat av: Idaho

Ja, det skulle du ha gjort! Störigt! Det kan vi ju försöka. Hade tänkt föreslå fredagkväll men nu blev schemat ändrat ändå så jobbar då också. Och hela helgen. Lite störigt. Får se om vi kan ordna ihop det ändå. Pussar!

2008-05-06 @ 23:47:18
URL: http://medketchuptack.blogg.se
Postat av: Jessica

Mallis! Jag kollade upp tösabiden pa Ystad BBs hemsida! Lik Paul är hon va? :) Men söt ända! :) Fint namn ocksa, hälsa och gratta! Fraga om de döpt henne efter Tila Tequila! Du suger väl inte alls pa brännboll? Tänk pa kommunmästerskapen och de fina medaljerna du fick där! Jag fick sms av LArs om grillning, suger hart att missa det udda tillfällena som nan bjuder in till nat.. Men men, snart är jag hemma igen! Miss youuuu! Pusspusspuss!

2008-05-11 @ 18:57:40
URL: http://nogg.se/jesssica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0