Indien-planer

Jag har fastnat lite på Tradera.. Just nu bjuder jag på en mp3-spelare, kan vara bra att ha ju..
Deesutom försöker jag hitta soffbord, badrumsskåp och hallskåp på Blocket. Går sådär.. Blir väl IKEA på fredag istället.

Har fått en massa tips av Caroline som har varit i Indien, vart man ska åka och så.. Ska försöka hinna med det på de två veckor som Tony förhoppningsvis kommer. Tanken är att han ska vara där mina två sista veckor så vi kan flyga hem ihopa. Alltså typ 23 april - 7 maj. Så då behöver alla ni andra som tänker komma och hälsa på mig inte komma. Men gärna innan! Vet inte hur mycket jag kan vara ledig, men förhoppningsvis några dagar. Jag måste praktisera minst 12 veckor och jag ska vara där 15. Så två försvinner när jag är med Tony + runt en vecka i februari när de har nåt lov.. Men om du/ni kommer så löser det sig säkert!

Caroline sa också att jag inte behövde fundera på mina extrakilon som jag lagt på mig de senaste månaderna.. Hon gick ner 15-20 kg när hon var där och med min klena mage så ska de nog försvinna (ja, inte 15-20 kg då..)

Det är allmänt klagande på kursen jag går nu.. T o m jag klagar även om jag är emot det, men den lever inte upp till våra förväntningar precis. Det hade varit bra med praktiska råd om hur man hanterar tvåspråkighet. Men istället har vi bara massa teori och onödiga uppgifter.

I helgen var det bäver/minior-övernattning. Det gick väl helt okej.. Vet inte hur vi ska göra med ledare till våren. Jag är ju inte hemma och Sandra ska snart ha barn. Får väl ragga ledare på julfesten.

På tal om kommande barn så var jag inne på Camillas lunarsida innan. Ett hett tips om ni vill se bilder på fostret i hennes mage.. Som för övrigt ska födas om några dagar.. Jag säger helt enkelt inte mer.

I helgen är det inflyttningsfest och Öja som gäller, ska bli kul!

Ha det fint


Kommentarer
Postat av: Idaho

Det låter som att vi ses i helgen, vad kul! Då vill jag höra mer om Indien.

Är det Sandra som i Persson som ska ha barn?

Puss!

2008-11-20 @ 21:02:54
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej min vän! Mycket att smälta här känner jag: 1. Camilla SKA ha barn. Okej. 2. Sandra ska ha barn! 3. Jag behöver nog ocksa vara ett tag i Indien med tanke pa bantningskuren. 4. Jag kommer och hälsar pa dig! Vill gärna se lite andra ställen ocksa sa jag pular lite med det nu.. Ringer dig nan dag. 4. Vad trevligt att Tony kommer! Och bra att ha sällskap hem! 5. Trevlig helg min älskade bästis, saknar dig! 6. Puss!!

2008-11-20 @ 23:24:34
URL: http://nogg.se/jesssica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0