Mina fem svar..

Har fått en utmaning av Jessica. Som går ut på att jag fyller i 5 svar på varje fråga och skickar vidare utmaningen till 3 andra..

Mina svar:

5 platser där jag har bott:

1. Starrarp
2. Ystad
3. Kristianstad
4. Hårderup
5. (Tomelilla)

5 jobb som jag har haft:

1. Fondgravskötare
2. Kyrkovaktmästare
3. Barnskötare på Stenänga
4. Lärarvikarie i Sjöbo 
5. Lärarpraktikant i Kristianstad

5 saker i min handväska:

1. Diverse kontokort och bonuskort
2. Nycklar
3. Mobil
4. Penna
5. Tuggummi

5 saker i min frys:

1. Glass
2. Köttfärssås
3. Soppa
4. Majskolvar
5. Pommes


5 saker i min bil:

1. Skor och stövlar
2. Pärmar
3. Saker att spara från Hårderup
4. Skinnställ
5. Skräp

Så nu utmanar jag Anja, Tony (du behöver inte säga vad du har i din handväska) och ... är där nån annan som läser som inte har blivit utmanad så känn dig träffad!

Puss

Kommentarer
Postat av: Idaho

Har Tony blogg!? Pussar!

2008-09-25 @ 17:00:21
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Jessica

Nu har jag läst detta inlägget 5390 gånger! Du fattar va? PUSS!

2008-10-16 @ 14:13:09
URL: http://nogg.se/jesssica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0