Snabbe..

Det tog hela 3 dagar innan jag fick iväg ett mail till rektorn i Indien. Ibland undrar jag vad det är för fel på mig, men sen orkar jag inte fundera mer över det.

Jag skulle egentligen städat idag, men fick väldigt ont i huvudet sen jag luktat på en massa perfym i stan. Jag köpte ingen så det var helt i onödan. Om jag orkar städar jag senare.. Ifall det inte är nåt bra på tv.

Har varit i skolan måndag och tisdag. Inget jätteskoj förutom att vi eldade lite bensin och sånt.

Det står en kundvagn i buskarna utanför mitt fönster, någon som vill tjäna en femma/tia? Det är bara att komma.

Tony har skaffat lägenhet förresten, så jag hoppas han bjuder er på en inflyttningsfest =)

Vad finns det för mysiga restauranger i Ystad, som man kan äta på en fredagkväll?

Puss


Kommentarer
Postat av: Idaho

Jag behöver en tia!

Jag hoppas också han bjuder på inbjudningsfest! Jag kan ta reda på exakt hur många gånger han festat i Ystad - inga problem!

Marinan är väldigt mysig, tycker jag, där vid småbåtshamnen.

Pussar!

2008-09-17 @ 20:02:39
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Jessica

Nu har jag skickat ett email med pengadetaljer till tva av dina emailadresser, förhoppningsvis hittar du det nanstans. Det var kul att snacka med dig igar, du är sa bäst! Puss!

2008-09-24 @ 15:03:52
URL: http://nogg.se/jesssica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0